تصفیه خانه بیمارستان میلاد

نصب زلالساز سوپر لاملا در بیمارستان میلاد

این تصفیه خانه در جنوب بیمارستان میلاد ، به منظور تصفیه رواناب های سطحی ورودی به بیمارستان احداث گردیده است . در سال 1393 بعد از نصب سوپر لاملا پاکان قطره در واحد زلالسازی و بر اساس آزمایشات و پایش انجام شده بر روی کدورت پایین ورودی به تصفیه خانه ، میانگین راندمان حذف کدورت برابر 60% و در شرایط ورود کدورت بالا به تصفیه خانه ، راندمان حذف کدورت به بیش از 90% افزایش یافت.

تصفیه فاضلاب بیمارستان میلاد

درباره بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است در مجاورت اتوبان همت، اتوبان حکیم و برج میلاد در تهران واقع شده‌است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هزار تختخوابی میلاد به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی ایران و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، در تیر ماه ۸۰ افتتاح شد.

بیمارستان میلاد دارای بخشهای متعدد تخصصی و پزشکان مختلفی نیز می‌باشد که با توجه به رایگان بودن خدمات برای بیماران بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی (کلیه مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار بیمه شدگان تأمین اجتماعی قرار می‌دهند) با استقبال بیمه شدگان مواجه شده‌است.

مساحت کل بیمارستان شامل تمام فضاهای نام برده شده به میزان ۹۱۴۶۰ مترمربع است‌. ساختمان سه طبقه پارکینگ با گنجایش ۱۱۰۰ اتومبیل با زیر بنای ۲۴۰۰۰ متر مربع و تصفیه خانه فاضلاب نیز با مساحت ۱۳۷۵ مترمربع به صورت زیر زمینی احداث شده است‌.